tala fou

O faafitauli tau le siosiomaga e pei o le filogia ma suiga o le tau e aafia uma ai tagata o le lalolagi.E ui lava ina faia faaiuga a le lalolagi e faʻaitiitia ai nei faʻafitauli, ae e le aoga fofo.Aisea ua le aoga ai fofo?E mafai faapefea ona foia nei faafitauli?
O lo o fetagisi lo tatou tina o le lalolagi ona o le taufaamataʻu tetele e lua, o le filogia ma le suiga o le tau. o le mana'omia o le su'eina o se fuafuaga lelei ma isi auala e mafai ona fa'amuta ai nei fa'afitauli o lo'o fa'atupula'ia i se taimi lata mai.
E tele mafuaaga e lagolagoina ai le le aoga o fofo o loʻo tuʻuina atu.Muamua, o le sili atu ona lelei o le fofo o le tele foi lea o le faʻatinoina ma le tele o faʻaiʻuga o loʻo faia i le taimi nei e tetee atu ai i suiga o le tau e le talafeagai.Mo se fa'ata'ita'iga, o le fa'aogaina o ta'avale tumaoti e foliga mai e na'o le uliuli ma le pa'epa'e e mafai ona iai.O le i'uga, o lo'o mafatia pea i a'afiaga o le leaga o le ea, vevela o le lalolagi ma le tau le'o mautinoa.Ma le mea mulimuli, afai na'o tulafono e fa'amalosia e fa'amalosi, e i ai se avanoa e fa'atino ai.O fuainumera o pulega e masani lava ona le faaeteete e uiga i aafiaga umi o nei popolega i le lalolagi i le tupulaga i le lumanai.Fa'aitiitia!O le mea lena e manaʻomia e le lalolagi. E faia e taʻitaʻi o le lalolagi faʻaiuga e tetee atu i le filogia ma suiga o le tau ma o le tele o nei faʻaiuga o loʻo tumau pea i pepa ma e le o vaʻaia le ao.O manatu e tatau ona faʻatinoina ae le o le talanoaina.O le le lava o le faʻatinoga ma le paketi o mafuaʻaga autu ia e lua o loʻo i ai pea le filogia ma le faʻateleina o le vevela o le lalolagi.
Peitaʻi, e iai avanoa e toe mamā ai lenei paneta ma toe nofoia.Ina ia tupu lenei mea, e mafai ona faʻafeiloaʻi le fefaʻasoaaʻi o taʻavale i tagata femalagaaʻi o le nofoaga e tasi poʻo felauaiga lautele faʻalagolago.E le gata i lea, nai lo le taulaʻi atu i gaioiga umi e pei o le faʻaitiitia o le faʻaleagaina o vaomatua e faia mo mea e nonofo ai, o le totoina o le tele o laʻau ma le faia o polokalame faʻalauiloa mo tamaiti aoga o le a sili atu ona aoga. e mulimulita'i ina ia fa'alelei fofo.E tatau i taʻitaʻi o le lalolagi ona faia mea e tutupu nai lo talanoaga ma filifiliga. E tatau ona latou faʻamalosia atunuu uma e faʻatino faiga latou te manatu
aoga.O le mea e malie ai, latou te filifili e faʻaitiitia le numera o taavale tumaoti i luga o auala ae o loʻo gaosia e o latou atunuu le faitau miliona o taavale e faʻatau atu i isi atunuʻu ma o loʻo latou faʻatupeina atili i suʻesuʻega avanoa nai lo le faʻaogaina o le lalolagi.O se mea lena e tatau ona manatu mamafa i ai ae le o le manatu mama.
Ina ia ave i lalo pupuni, o le mafuaaga ma le mafuaʻaga o le faʻamavaeina e leʻi fua mai na faʻaalia ma faʻapea foi suiga vave e mafai ona faia e tuʻuina atu ai le kelope e pei ona i ai i fanau.

Taimi meli: Tes-15-2020